Lördag :)

Godmorgon allesammans!

Det här med att vakna tidigt har verkligen blivit till en vana för mig. Imorse när jag slog upp mina två små blå kunde jag bara inte vända på mig och försöka somna om igen. Så jag klev upp och gjorde i ordning en liten frukostbricka och sedan väckte jag älsklingen. Mitt i frukosten börja jag prata om hur fint väder det är ute och att vi borde gå ut på en promenad. Trötta hjärtat titta på mig och säger "jag behöver nog vila en liten stund till"..... "Haha, ja gör det du, klockan är bara 08:30".. Gissa om jag fick en mördande blick när han insåg hur tidigt jag väckt honom för att vara en lördagsmorgon. MOHAHAHAHAHA!

Igår var vi på hockey i globen. Dock var den fel lag som vann, med lite hjälp från domarna. Jag tyckte att båda lagen spelade bra, men så fort det blev en liten tackling från Luleås sida så blev det utvisning. Men men, jag hade det roligt ändå :)

Idag tror jag vi ska åka på småföretagsmässan och kika. Bara jag får upp min kära karl ur soffan. Haha stackarn. Han som har jobba hela veckan och egentligen skulle behöva vila lite!

Imorgon ska Kristian ta med mig på en överraskning för att fira 1 år tillsammans. Jag är så nyfiken, men får inte ett ord ur honom vad vi ska göra mer än "Du kommer att tycka om det"

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0