ILSKEN OCH MORGONTRÖTT!!!

FYYYYYY!!! Måste bara skriva av min morgonilska. Klockan 07:15 vaknade vi av att dom började borra på andra sidan väggen(?). Lagom tills jag skulle kliva upp (08:00) slutade dom. Då vill jag även påpeka att det luktade bränt i vårt sovrum av att dom borrat så mycket. UFFA och FYYY!!!! Ibland är det jobbigt att bo på ett nybygge område som fortfarande inte är helt klar. Men frågan är om det ens lagligt att börja så tidigt???!!! Ute börjar dom gräva och banka ner bjälkar i marken klockan 04:30, men borrningen är fasiken värre då dom står och borrar i väggen så att det känns som om dom i själva verket borrar en i örat!!!!!! ....Och nu börjar dom igen!!! Kan det här bero på att det är FREDAG DEN 13:E???!!!

Hoppas ni haft en bättre start på dagen än mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0