Måndag

Goddagens!

Det har blivit en hel del dagars jobb denna månad, och fler har jag kvar:) Tycker denna månad bara har rusat iväg. Snart är det Juni. Jag som tyckte det var februari nyss, då vi flyttade in i nya lägenheten :)

En av mina favoritblommor har redan börjat blomma. Varje dag när jag går till tunnelbanan så går jag förbi ett ställe fyllt av syrenbuskar, och gott luktar det kan jag lova:) NU ÄR DET SOMMAR



Bild tagen från google


Har även upptäckt att här i sthlm kommer maskarna inte fram på asfalten när det regnat, utan här kryllar det av äckliga stora sniglar som kryper fram längs gångvägarna. UFFA BLÄÄ!!

Igår blev vi bjudna på mat hos grannen. Supergott, hur ska man våga bju tillbaka när damen jobbat som krögare med egen restaurang?!! Men jag ska nog hitta på något "Fridarecept" som hon aldrig smakat tidigare :)

Var der fler än jag som tog fel på morsdag igår? Jag ringde och gratta min mamma, men några minuter efter vi lagt på, så ringer hon upp och säger "hurru, tänker inte du prata med mig på över en vecka eller?? Morsdag är inte förrän nästa söndag". Hellre jag grattar henne en gång för mycket, än förlitet!!

Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0