Måndag

Hejsan! Nu var det länge sedan jag skrev här... igen. Har haft fullt upp med jobb och roligheter och inte haft någon större inspiration till att blogga.

Förra helgen for jag, älsklingen och Åberg upp till Emma och Matte i övik. Mysigt att komma bort, vara ledig en heeel helg och självklart att få träffa våra vänner igen :) Vi hade en supermysig och trevlig helg, så det hoppas jag på att vi gör om snart igen!! Och om inte annat att dom kommer ner och hälsar på oss :)

Nu äntligen har ullaredsresan fått ett bokat datum. Haha, ja jag känner mig lite tantig när jag skriver det, men det finns faktiskt mycket fint där! :) Ska bli roligt att åka dit och ännu roligare med det trevliga sällskapen :)

Idag är jag ledig, och tänkte ta mig an och göra lite nytta här hemma. Jag ska bara få kroppen ur sängen och få fart på baken ;) Sååå skönt att få sova tills man vaknar och sedan inte ha någon press på att man måste kliva upp :)

Men nää, nu har jag legat här tillräckligt!!


Bild fotad av Bea

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack för ditt förslag :) Jag gillar de till höger mer men det blir nog de till vänster för det blir nog alldeles för mycket krimskrams om jag ska göra de till höger. :)

2011-11-15 @ 17:00:57
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: bea

Haha, gud så gammal bild :P haha

2011-11-19 @ 00:21:33
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0