5D BIO

Godkväll!

Idag har jag jobbat halvdag på Norrlandsgatan. Jag skulle ju få finfrämmande idag och skulle egentligen varit ledig, men snäll som man är hoppade jag in extra då hon som skulle ha jobbat blivit sjuk. Hann precis hem när finfrämmandet kom i varje fall :)

Efter att finfrämmandet hade landat skickade vi iväg karlarna till Nhl-matchen medan 2 kvinnor och en halv man (jag, mamma och Timpan) åkte och storhandlade och sedan gjorde ett besök i gallerian för att gå på 5D bio.

Jag hade låga förväntningar på bion och hade fått för mig att det skulle lika en stimulator som ofta brukar stå på nöjesfält, men detta var långt över detta! Ni som inte provat, Gör det!!

Eftersom vi hade med oss lillprinsen fick vi se en film som var tillåtna för barn under sju år, och det är jag nog glad över. Haha, till och med jag hoppade till ett flertal gånger. Speciellt när det kom råttor och BET oss i benen. Mamma och Timpan blunda medan jag skrek "DOM BITER OSS!" och hoppa upp i stolen med båda fötterna. Kan lova att det kändes verkligen som om det var råttor som sprang mellan fötterna och bet en i benen.


Så här snygga var vi i våra glasögon :)

Vill ni veta mer om vad 5D bio är så kan ni gå in på http://www.zinnemax5d.se/


Efter bion begav vi oss hem, och gjorde ordning lite fika och kollade på Idol :)


Dessa fina kärleksörter fick jag av min snälla mormor :)

(Bilderna är tagen med mobilkamera, så klaga inte på kvalitén tack)

Ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Julia

Häftigt med 5D-bio!!

2011-10-08 @ 01:17:24
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Mitradora

Åhh vad roligt att se/hitta bilden från 5D-bion! Minns ert besök hos oss, ni var så glada och gav mig ny energi för kvällen! Tack för det =)

2012-02-16 @ 13:46:24
URL: http://www.zinnemax5d.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0