Pinsamt

Okej, nu ska ni få höra något så att ni börjar skratta lite smått. Eller iaf jag gjorde det åt den pinsamma situationen som jag råkade ut för på jobbet för någon vecka sedan.

En kund kom in och skulle handla av mig på NK.
Kunden -  " Åååååh, vilken fin scarf du har. Finns den i huset?? Vart kan jag köpa den?? Jag vill ha den!!! Vad det länge sedan du köpte den?? Finns den kvar tro??"
Jag tvekkar lite innan jag svarar och säger försynt "Jag har köpt den i ullared"

Hahahha, ni skulle ha sett kundens min!

Hon skratta åt mig och trodde att jag skämtade, men insåg snabbt att jag mena allvar.

Haha! I en sådan situation kanske man skulle ha ljugit, men jag kan verkligen inte ljuga!! ... Och dessutom är det fult!! Så den bju jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Visa en bild på den där scarfen ;p

2011-10-07 @ 00:53:59
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0