Helgen och mycket mer

I lördags efter jobbet kom hjärtat och hämtade upp mig och sedan åkte vi till Norra Brunn där vi åt middag och lyssnade på stå upp komiker. Det var tre helt okända för min del, men dom var väldigt bra. Dock tyckte jag inte att maten höll samma klass. Fanns förlite att välja mellan, plus att det som fanns påminnde lite om en lite finare husmanskost. Kanske det som var meningen, men jag hade förväntat mig en bättre meny. Men smaken var det ingen fel på :)


(bild lånad från google.se)

På söndagen vaknade jag tidigt som jag hade anat att jag skulle göra. Dock förbjöd älsklingen mig att kliva upp ur sängen, så där fick jag stanna fram till klockan tolv.

När jag väl klev upp passade vi på att städa lägenheten tillsammans. Nu när båda jobbar så mycket så hinns det knappt med under veckorna. Men nu blev det gjort i varje fall :) Efter det åkte vi och kollade på en visning av ett JÄTTE FINT radhus i Sollentuna :) Sedan åkte vi och köpte ett par söta uggs till mig. Ska fixa en liten bild på dem när jag får tid över :)

Igår blev det jobb på NK och idag är jag på Norrlandsgatan.

Till helgen kommer mina kära föräldrar och lillprinsen Timothy ner och hälsar på oss :) Längtar såååå! Älsklingen och pappa ska på Nhl match på fredag så vi får se vad jag, mamma och Timpan hittar på för skoj.



Mina underbara föräldrar :)


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Ska ni köpa hus? :)

2011-10-18 @ 15:55:35
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0