Fredag & Lördag

Gokväll!

Det var mer än fullt upp igår på jobbet kan jag lova. Det hade blivit något fel vid shemaläggningen då dom annars brukar vara tre personer i Solnabutiken, och jag blev ensamen... och heller kunde ingen komma och hjälpa mig.

Jag var där tidigare än vad jag skulle vara, och det stod redan folk och köade för att få komma in i butiken. Jag gick in och låste om mig för att i lugn och ro göra alla morgonsysslor, men tyckte så synd om dem efter ett tag och valde att öppna butiken fem minuter tidigare än vad den skulle ha öppnats. Där efter så blev det ingen lugn stund kan jag lova. Det strömmade in folk i butiken och skor såldes på löpande band. Hade inte tid att varken äta lunch eller gå på toaletten under hela dagen. När det sedan var dags för stängning så kan jag berätta att ett flertal hyllor var helt tomma :) Med andra ord, jag var nöjd med dagens arbete :)

Efter stängningen skyndade jag mig hem för att äta. Lunchlådan blev till middag, då jag inte hade någon större lust med att ställa mig vid spisen. Men det gick bra det med, och gott var det :)

Sedan blev det soffmys, tända ljus, lite gotta och två filmer innan mina två blå slog igen.

Idag har jag hjälpt grannen med hår och smink inför ett bröllop dom skulle på :) Jag blev medbjuden jag också, men det känns så dumt då jag inte känner brudparet så jag tackade nej. Tydligen kommer dom hålla på i flera dagar, så om jag har ändrat mig tills imorgon så fick jag följa med då istället :) Så söta dom är :)

(bild lånad från Ayam Nalin Hemrin Daoud)
Så här fina var brudparet på de bröllopet jag var på :) Jag ska lägga upp bilderna från min kamera så snart jag har fått tillbaka minneskortet från älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0