FREDAG

Godmorgon!

Bara jag som tycker denna vecka har sprungit iväg? Ikväll hoppas jag tiden börjar sakta ner lite, för imorgon åker vi som sagt till Spanien i en vecka :) Sedan när vi kommer hem igen så får den gärna fortsätta springa :) Kommer bli så roligt och mysigt till våren. LÄÄÄÄNGTAR!!!

Nu är det en dags jobb som återstår att göras. Dock måste jag hem och pack det sista där efter. Blev så trött igår att jag inte orkade göra klart. Men jag jobbade sent igår också. Sprang över till NK efter stängning för att stänga där med.

Haha, läste igår vad man bland annat inte fick ta med sig i handbagage på planet. Du får inte ta med en åra, hockeyklubba, fiskespö, yxa, biljardkö ... Haha, vem ta med sig det som handbagage????

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar, och åka till jobbet.

Ha en bra dag allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, vad hände med denna vecka?

2011-09-04 @ 13:12:02
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0