Open Trot

Bjuder på lite bilder som jag lånat av Milla från dagen/kvällen med tjejerna i Sundsvall.


På Open Trot för första gången :)


Kollar in hästarna och ägarna i programbladet.


Ida & Sofie :9


MUMMS!! Jag & Lina :)


Tacos på G :)


Jag & Lina :)


Händerna på knäna, stjärten på stolen varsogod och VRÄÄÄK!!


Cheescake som Ida bakat :) Mumms, den var god!


Lina öppnar paket :)


Ruggigt åskoväder!


Vi myste till med lite levande ljus :)


Lina lättar upp stämningen efter åskovädert :)


Ida & Milla lika så :)


Vad du kan Milla!


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygga bilder!! :)



Jo, har Malte som referens... Jag har det problemet... Jag litar inte riktigt på de jag kan använda som referenser... så jag väljer inte vem som helst...

2011-09-01 @ 11:53:05
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Milla

Tyckte bilderna kändes bekant, men såg du hade snott dom av mig ;) Blev ju fina ju! Synd vi inte vann några miljoner bara :D

2011-09-01 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0