Bröllopet

Goddagens!

Bröllopet i lördags var jättefint, och en otrolig upplevelse må jag säga. Var nog inte ensammen om att ha tårögda ögon när brudparet gjorde entre. Dom var så otroligt fina tillsammans:)

Först när vi kom dit hälsade vi på alla Sabbes systrar som stod och välkommnade oss i dörren. Sedan blev i bordsplacerade och serverad förrät. Den bestod av bröd och en massa röror som man skulle doppa brödet i. Efter förräten gjorde brudparet entre. Alla samlades vid dansgolvet och gjorde upp en gång där paret gick igenom. Vi testade på syriansk dans som också var något av en upplevelse. Kanske hade gått en aning bättre om jag hade stått bredvid någon som gick när alla stod stilla och stod still när alla gick. Nämner inga namn :P



Här provar vi på syriansk dans :)


Efter dansen gick vi till bords och blev serverad en varmrätt som bestod av ris och kyckling och en jättegod svampsås, samt en stor sallad.

Allt var så fint. Dekorationen i lokalen, allas kläder och självklart brudparet!

Vid nio tiden var det några som stod på tå om att få åka, och jag började må lite halvdåligt så jag körde hem hela gänget. Väl hemma svidade alla om till krogkläder utom jag som svidade om till sängläge.

Trotts att jag började må dåligt så hade jag en jätte trevlig kväll, som jag aldrig kommer att glömma!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0