Påsken

Hej hej! Jag har haft en underbar påsk tillsammans med familj och vänner i Sundsvall.

Vi åkte upp redan på onsdag kväll och stannade tills måndag förmiddag.

Vi hann med familjemiddag, fotografering av alla syskonbarn, 3-års kallas, utgång x 2 med bästa Kicki, grillning med bästa Bea med familj, en sväng till lekparken, middag hos Ann med familj, bakismat med Kicki, promenad, mys med massa bebisar och mycket mer.

Myran var så söt på lördagen när jag skulle passa henne medan syster och Marcus skulle handla presenter och fika inför 3-års kallaste. Hon började redan i bilen när dom skulle släppa av henne. Jag öppnade bildörren (alltid när hon ser mig hoppar hon jämnfota) och hon började halvt studsa i bilstolen. Hon tittade bekymrat på mig och säger " det går inte moster, jag sitter fast".

Senare så fråga jag myran vad hon ville göra. "jag vill åka hem, hem till dig i Stockholm!" Sötungen min! Hon vet var jag bor, men förstår dock inte hur långt bort. Vi åkte till lekparken istället, som också var en stor hit. Åh, vad moster saknar dig redan! Vi kommer snart upp och hälsar på dig igen!

Lite fler roliga saker myran sa under påsken:

Teomina kom ner och väckte mig på torsdagen och ville se på film med mig. Efter en liten stund började myrorna krypa i benen på henne och hon bestämde sig för att killa mig. "hjälp!" säger jag, då svarar myran "moster jag är inte farlig, för jag har inget skägg!".

På väg hem till syster i bilen. Jag och Myran sitter i baksätet och busar. Jag blundar och lossas snarkar. Teomina utbrister "Nej moster, man får INTE knarka".

Haha, det kommer så roliga ord ur hennes mun nu så man har svårt att låta bli att skratta.


Här är en bild på Älsklingen, myran och hennes 3-års present som hon fick av oss:)


Kommentarer
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Fin blogg! Allt bra ? :)

2012-04-14 @ 17:49:41
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0