Några timmar senare...

Nu är jag och myran hemma igen. Men Phu, vilket väder! Nu får det sluta blåsa och snöa tycker jag. Men snön som kommit får gärna ligga kvar:) Den som kom nu är blöt och tung, så det blev något kämpigt när jag körde fast på parkeringen. Lyckades som tur var komma lös, men min parkering av bilen blev som ett arsle. Prövade parkera om men kände att jag kommer köra fast igen om jag skulle ställa mig närmre väggen. Så då fick det vara. Ville inte behöva skotta ännu en gång för att
komma lös. Hoppas inte grannen kommer hem och parkerar in oss och lämnar bilen hemma bara. Inte för att jag gärna vill ge mig ut i ovädret nå mer, men alltid skönt att veta att man kan ta sig ut om det skulle vara något:)

19 st julgrupper blev det för mig denna jul. Nog ska jag ge bort några, men i och med att våra julsaker hamnade i en kartong längst in i förrådet så har jag inte så mycket annat att pynta med. Så nu ska det bli jul här hemma:)

Här är en bild på samtliga grupper som gjordes idag av oss alla, minus några som mamma redan hade placerat ut i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Bea

Gud så gulligt

2012-12-16 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0