Paket nr 7 & 8

Efter att igår bråkat både med appen och blogg.se via mobilen, utan lyckad uppladdning av bild eller vare sig lyckad inloggning kommer här även gårdagens paket. Paket nr 7 innehöll en jättesöt diskborste som är designad som en blomma. I paket nr 8 fanns en fin liten ljuslyckta formad av ett hjärta. Tack snälla gudmor för alla fina paket!
Nu hoppas jag att appen snart börjar fungerar igen, så jag enklare kan fortsätta blogga. Många väljer att bojkotta blogg.se då det varit otroligt mycket buggfel på appen en längre tid. Jag hade bytt för länge sedan om det inte vore för att jag tycker det är roligt att ha alla gamla och nya inlägg samlade på samma sida. Jag har trotts allt bloggat via blogg.se i snart 5 år, och tycker det är otroligt roligt att enkelt kunna klicka in på gamla inlägg och läsa om hur det var då. Men men, gräset är ju sällan grönare på andra sidan. Så vem vet, de kanske även gäller bloggsajter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0