Gosigt

Godkväll!
Idag har jag haft en härlig heldag med min kära vän Bea och hennes söta lille Elias. Vi tog en vända på birsta, och sedan åkte vi hem till deras hus för att fotografera. Fick supersöta bilder på Lill prinsen.

Det var så otroligt roligt att träffa min käre vän som jag inte sett sedan november. Vi har alltid lika trevligt, men det är bara så synd att vi bor så långt ifrån varandra. Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses!

Lite små tankar som snurrade runt i våra huvuden och i luften var hur snabbt den elektroniska utvecklingen har gått. Tänk när det är dags för oss att planera hur vi ska ta ut vår pension. Då lär det låta "mins du när mobiltelefonerna inte hade färgad display, hade knappar och det coolaste spelet var snake? då är det dags att börja planera". Haha, UFF nu börjar jag känna mig gammal när jag får det att låta som vi är födda på stenåldern, eller ska vi kalla det för knapparnas tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0