Vad mycket fint det finns!

Ligger just nu i sängen och kikar på kläder från bubbleroom. Hittar massor med fint, och ska nog ta och beställa lite snart. Har börjat lägga en order i varukorgen, men just nu håller mina ögon på att gå i kors. Jag får fortsätta kika imorgon. Finns så otroligt stort utbud, och jag vill inte missa något innan jag skickar iväg min beställning.

Vill du också kika på bubblerooms utbud så hittar du länken längre ner på bloggen under min presentation i sidomenyn.

Denna klänning tyckte jag är superfin.


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Tack så mycket!

Förresten har frågestund på bloggen så fråga gärna på ;)

2012-02-07 @ 17:07:42
URL: http://bustthewindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0