Dop

På lördag ska jag och älsklingen på dop. Det är Beas och Connys lilla Elias som ska döpas. Har dock lite ångest över vad jag ska köpa i present till honom. Har massor på lur, men kan inte besluta mig för vad. Men det blir nog bra till slut :)

När min LillMyran döptes så fick hon ett "best friends" halsband som delades med mig, samt ett presentkort på lekplaneten. Jag fick äran att bli hennes gudmor, så vad passade då inte bättre än detta halsband och ett presentkort på en leksaksaffär:)

Nu är det en tuff liten kille som ska döpas, och jag skulle gärna vilja dela med mig av mina Idéer. Jag vet att Bea brukar titta in här lite då och då, så dom håller jag för mig själv tills efter dopet. Vill inte förstöra överraskningen, även om det är Elias presenten är till.

 


LillMyrans dop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0