En riktig en

Har börjat blivit så mycket sundsvallsbo (eller man kanske ska skriva sundsvallskvinna) som det går att bli. Av någon anledning har jag vid varje lediga dag haft ärenden till Birsta. Haha, fast jag är värre! Jag är där när jag jobbar också:) så mycket tid jag spenderar där ute, borde jag kanske flytta dit?

I lördags efter jag och syster varit en sväng till Birsta och fyndat, åkte vi hem till henne och åt. Efter maten gjorde jag och myran iordning en stor frukttallrik. Syster hade köpt en äppeldelare på Ikea, så myran kunde också "skära" frukt. Mummms!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Ååh vad gott det lät med frukt tallrik! Jag har börjat med att köpa hem satsumas nu, julkänsla på hög nivå ;)

2012-10-09 @ 09:22:50
URL: http://sassasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0