Längtar

Åhhh vad jag börjar längta till jul. Kan det vara det trista mörka dystra vädret som gör att jag längtar efter lite ljus, pyssel, bak och allt vad julen har att erbjuda? Stress och annat jobbigt slipper jag gärna.

I år behöver vi inte åka genom hela Sverige för att fira med våra familjer. Är så skönt att vi är tillbaka i Sundsvall och har inte allt för långt till Kristians föräldrar i Sollefteå:) så lite mindre stress kommer vi att slippa:)

Mindre än 10 veckor kvar till julafton:) hihi, känner mig som ett litet barn som räknar ner.

Här är en bild som jag fotat på Myran från hennes första jul.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag längtar också mycket till jul! Kanske dags att börja lyssna på julmusik?

2012-10-18 @ 16:35:39
URL: http://Www.spjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0