Blöjtårtor

Igår var det full rulle här hemma! Först kom krilles bror och Karin på besök och senare på eftermiddagen kom hela min familj med respektive och barn på påskmiddag. Bara brors son som saknades! 
 
Efter allt besök var vi helt utslagna här hemma. Tror de knappt hann stänga ytterdörren innan jag och lilleman somnade.
 
Idag har lilla familjen varit på en kort promenad ner till mataffären och tillbaka. Senare på eftermiddagen har vi haft besök av min gudmor och Hasse. Vi fick en superfin blöjtårta fylld med paket. Lite roligt att jag inte tidigare hört talas om dessa tårtor och nu har lilleman fått tre stycken :) - Tusen tack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

haha va skoj :D Men ja va först med att leverera den hihi :P (skoja bara )

Svar: Hihi, ja det var du :)
Frida - Gravida Norrlandsjäntan

2013-04-01 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0