En sak i taget

Snart kommer mina älskade hjärtan hit. - som jag längtar efter dom.
 
K tog med Frank hem igår, då jag tycker det är bättre att han är hemma med sin friska pappa, än här på sjukhuset med sin sjuka mamma.
 
Har nyligen haft två läkare och en sköterska här vid ronden. Nu hoppas jag de lägger i en högre växel för att hjälpa mig bli frisk. Fick olika detektiv igår om pumpning, men nu har vi bestämt. En sak i taget! Först ska jag pumpa lite för att bli av med stockningen och infektionen. Där efter ska jag få hjälp med att sluta amma.

Kommentarer
Postat av: Madde Näslund

Jösses vilken soppa detta blev för dig! Hoppas verkligen du frisknar på dig snart så du kan få komma hem och njuta på riktigt av familjelivet! Styrkekramar till dig <3

2013-04-28 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0