Inflammation

I förrgår blev jag så otroligt lycklig av att se att hjärtat kom ihåg att ta ut barnvagnen ur bilen innan han for på match. Så jag och Frank tog en snabb promenad runt kvarteret. Passade även på att sopa av infarten medan lilleman sov i vagnen. 
 
Sedan hann vi tyvärr inte mer än in, då jag började må dåligt. Jag tog med mig lilleman in i sovrummet där vi båda somnade i dubbelsängen.
 
En liten stund senare vaknade jag av smärta i bröstet och feberfrossa. "inte nu igen" tänkte jag! Tog Ipren och Alvedon och när hjärtat kom hem tvärdäckade jag och sov större delen av eftermiddagen, kvällen och natten. Hjärtat fick väcka mig när det var dags för mat och amning.
 
Dagen efter hade jag fortfarande feber, trotts att jag tagit både Ipren och Alvedon kontinuerligt. Ringde 1177, och blev ombädd att åka in på vårdcentralen direkt. Kraftig inflammation, penicillin och hem och vila. Snälla, snälla, snälla låt nu detta vara sluter på det dåliga måendet! Jag och Frank längtar efter dagliga promenader och annat skoj!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0