Men nu får det vara nog!

Inatt fick jag feberfrossa. Klev upp, tog en ibumetin och Alvedon, värmde vetepåsen och drog på mig dubbla täcken. - natten blev hemsk även fast lilleman var snäll!
 
Morgonen och dagen fortsatt likadant 38,8 i temp och dagen spenderades i sovrummet. K är borta på jobb så jag fick sköta om lilleman så gott jag kunde från sängen. Känner mig värdelös som mamma, då vi inte gått utanför dörren idag. Tur lilleman också varit sömnig, så han har nog tyckt det varit mysigt att bara slappa tillsammans med mamma.
 
Troligtvis är det mjölkstockning jag råkat ut för, då jag inatt hade ont i brösten och jag har inga tecken på förkyldning eller liknande. Hoppas det går över snabbt så jag kommer upp på benen igen.
 
Är så otroligt less på detta dåliga mående! Är det inte det ena så är de det andra. Är detta straffet för att jag haft en oförskämt bra graviditet? Men nu får det väl ändå vara nog! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Ett tips från doktor Julia: amma så mycket som möjligt med det bröst du har fått mjölkstockning i :-) Kram

2013-04-11 @ 20:53:38
URL: http://Www.spjulia.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas du är piggare nu :)

2013-04-11 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0