Alla hjärtans dag

Snart är det alla hjärtans dag, i övermorgon för att vara exakt! Men hur denna dag spenderas är upp till var och en. Jag tycker det är en dag med ett fint budskap, även om vi alltid bör vara snälla och hjärtliga mot varandra. Så nog är den värld att fira på ett eller annat sätt. Vad tycker du?
 
Att köpa en massa presenter och jämföra denna dag med julafton tycker jag är lite överdrivet, men en liten gåva eller kram blir man alltid glad av.
 
Jag sprang på en sida som heter allahjärtansdagpresent.se som är fylld med tips och idéer om presenter. Jag hittade många roliga och fina gåvor. Dessa passar så klart även bra till andra tillfällen då man vill skämma bort sin kära.
 
 
Till exemplet hittade jag denna roliga vante. Perfekt för paret som gillar att hålla hand i kalla vinterkylan. Medge att den var lite rolig ;)
 
Men nu den stora frågan, hur ska DU fira alla hjärtans dag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0