Kusin- och kusinskusinmys

Igår på dagen var jag och Frank in till stan och fikade på Tant Anci med två andra mammor och bebisar från vår föräldragrupp. Jätte mysigt och kul att prata av sig lite mammaprat:) vi ser fram emot nästa träff!
 
Senare blev jag och Frank bjudna hem till myrans farbror och tjej på kallas. Supergod mat och tårta! Frank fick dock magknip och fick som panikskrikattacker. Lillstackarn! Det gick till sist över då jag kurade ihop honom till en liten boll och vaggade honom. Lagomt tills vi skulle åka, självklart.
 
Tindra och myran följde med oss hem. Frank var så  trött att han somnade i bilen på väg hem. Lyfte över honom till sängen sin, och där sov han för natten.
 
Dagen efter låg vi ii sängen till tio och sedan kom myran och Tindra in och  hade morgon mys med oss :)
 
 
Under dagen så har Frank sovit mesta tiden, med paus för mat och blöjbyte. Undra om han har någon växtperiod, för så här mycket brukar inte han sova på dagtid.
 
Medan små tjejerna lekte med barbies så försökte jag hinna röja här hemma. Ikväll kommer hjärtat hem och då vill jag ju att det ska vara fint :) 
 
 
Nu ska jag nog ta och göra kväll snart!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det har varit så mycket i skolan det här första halvåret och nu är jag hemma i Härnösand över sommaren. När jag kommer tillbaka till sumdsvall i höst vill jag verkligen träffa dig och bebis! :-)

2013-06-30 @ 11:00:00
URL: http://Www.spjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0