Min dag

Är det åldern eller är det att vi fått barn, som jag längre inte bryr mig om min egen födelsedag? Men vilken dag jag fick!! Vi hade sedan innan sagt att vi inte skulle ge varandra något, utan att badtunnan som vi köpt skulle vara våran present till varandra. Men tji fick jag!
 
Först fick jag frukost som hjärtat varit och köpt på morgonen. Sedan fick jag lite egen tid (dock skulle jag till tandläkaren på kontroll, så det var väl kanske inte det roligaste jag gjorde under egna tiden) men egen tid fick jag! Senare på dagen åkte vi in till stan, åt middag och lämnade Frank hos mina föräldrar. Där efter åkte vi upp på södra och gick på vida vyer spaet. Badade, bastade och fick massage. Så underbart, vilken dag!
 
 
 
Hade inte tid att ta några egna bilder, så jag låna två av Google :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0