Umeå

Nu var det åter igen länge sedan jag skrev något här. Vi har haft fullt upp och sedan har orken inte funnits efter det. Men nu så!
 
Efter vår lilla tripp till solle åkte vi vidare till Umeå. Jag skrev faktiskt ett inlägg när vi satt i bilen, men jag hade ingen tecknig för att kunna publicera, och sedan glämde jag bort den. 
 
Frank var så snäll under hela resan. Han satt och lekte med lilla apan som han fått av "mormor", sov en stund och tittade och pratade massor.
 
Vi mötte på en älg längs vägen, så jag skickade fram telefonen till hjärtat i framsätter så han fick fota.
 
 
Vi stannade i Umeå i två nätter. Åh, vilket fint hus Micke och Karin hade. Alldeles nybyggt! Nästan så jag började sakna vår gamla lägenhet i sthlm som också var nybyggd. Men jag älskar vårt hus, så skulle inte vilja byta tillbaka! 
 
I Umeå så åt vi gomat, gick på stan en sväng umgicks och firade Karin som fyllde år på midsommarafton.
 
På vägen hem stannade vi vid hotellet intill högakustenbron, tittade lite på fina utsikten och åt lite mat. 
 
Sådan mysig liten weekend vi hade med lilla familjen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0