Måndag

Tröttare än tröttast - snart gör jag kväll! Känns som om jag enbart har sovit och vilat idag, men trotts det är jag otroligt trött!
 
Hjärtat väckte mig strax efter halv åtta imorse. Skulle  följa med och lämna in hans bil, för att sedan skjutsa hem han igen:) väl hemma gjorde jag iordning frukost. Hann inte mer än äta upp innan jag var tvungen att gå och lägga mig igen. - så sjukt trött och seg! Sov ca 2 timmar innan jag klev upp för att åka ut till birsta för att kolla på en bil och sedan iväg till barnmorskan.
 
Allt såg bra ut och nu har huvudet fixerat sig :) känns som om bebis ska komma vilken minut som hellst nu! Men inte före onsdag! Imorgon kommer mammas och pappas granne hit och ska fota oss och magen. Så bebis får allt stanna kvar i magen tills efter vi gjort det :) sedan är det fritt fram att titta ut!
 
Enbart två veckor kvar till beräknat förlossningsdatum. Längtar så tills liten ligger ovanpå magen istället för i!
 
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag bara legat i sängen och slappat. Hoppas jag är piggare imorgon! Mamma har målat fondväggen i Barnkammaren idag och det blev så fint! - tack snälla du! Imorgon tänkte jag greja på lite där inne och försöka få någon ordning. Får även lite hjälp i helgen när svärmor kommer ner :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0