Söndag

 
Idag har jag och svärmor monterat spjälsängen i barnkammaren:)
 
och medan jag sorterade barnkläder och la in dem i garderoben, pimpa svärmor skötbordet med drapperi och överdrag till dynan:) - Tack snälla du, det blev superfint!
 
 Sedan kom en liten myra på besök:)
 
Anders och Kristian har också varit duktiga! Kristian har monterat garderober i sovrummet (som nästan är klart nu, bara skjutdörrarna som ska på plats) och Anders har satt lister runt öppningen till gillestugan. Förra gången de var här breddade han den :) - Det blev så fint! Tack duktiga du!
 
Efter att Anders och svärmor åkt, så bada myran över en timme. Hon ville inte kliva upp, så jag fick muta med att vi kunde baka kakor. Sagt och gjort!
 
Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har jag med massa mys, gomat, trevligt sällskap och massor med saker gjorda :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0