Söndag & måndag

I söndags for jag, hjärtat, myran och lilleman på All Star för att äta och se Liverpoolmatchen. Maten var god och lilleman låg snällt i vagnen och kikade på matchen. Men i halvlek var både jag och myran så trötta, så då for vi hem för att titta färdigt på matchen istället.
 
 
Jag, lilleman och myran kröp ner i dubbelsängen för att vila och mysa en stund. En och en halv timme senare vaknade vi. - skönt!
 
Myrans dagis var stängt för planering, så hon sov över för att även tillbringa gårdagen me
 
Igår var det underbart fint väder och varmt dessutom. Nästan 18 grader i skuggan. Frank fick sova ute en stund och jag och myran var ute nästan hela dagen. Vi kratta, gungade hälsade på hos grannarna, åt våfflor med mera. - En underbar dag helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sassa

Men så mysigt det lät!
Klart, Frank är ju van vid fotboll sen magen ju ;)
Hoppas allt är bra med er alla tre :)

2013-05-07 @ 07:26:12
URL: http://mnadersresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0