Veckan

Förra veckan gick oerhört fort! I måndags så var vi på babysång på kulturmagasiet. Det var jätte mysigt, å otroligt att alla bebisar var så nöjda och glada under hela sången.
 
Efter babysången gick vi och åt lunch med Magda och hennes Jonis. - jätte trevligt! 
 
Sedan var det meningen att vi skulle fara till Sthlm. Men med alla väskor färdigpackade och på väg ut genom dörren, så ångrade vi oss. Trötta och småsjuka bäddade vi ner oss i soffan och kollade på film istället :)
 
Resten av veckan har gått oerhört fort. I Fredags sov Frank hos "mormor" & "morfar". Jag och krille köpte vin och hämtmat och somnade som två slagna hjältar efter maten. Vaknade lagomt till utröstningen av idol, och hann se vem som fick lämna. Sedan såg vi en film och la oss sedan och sov. Åh, vad skönt det var att få sova heeeelaa natten! Nog sover Frank väldigt bra på nätterna, men det är en helt annan grej att få sova tills jag vaknar av mig själv och inte behöva kliva upp och leta napp mitt i natten. - tusen tack mamma och pappa, för att Frank fick sova hos er!
 
I lördags hade krille FIFA-turnering här hemma. Jag for och hämtade hem Frank, å sedan kom Alina och lilla Jonathan hit och busade med oss. Frank tyckte det var superkul och jagade stackars Jonathan med gåstolen :)
 
I söndags var det farsdag. Det firade vi med att ge Pappa-Kristian en täckning som Frank ritat. Å inte vilken täckning som hellst, utan Franks första:) Sedan for vi till mina föräldrar och grillade. 
 
Frank och "morfar" matchade varandra bra vid grillningen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0