Kläder

Åh, det finns så mycket fina kläder nu. Dock är jag för lat för att prova kläder i butikerna, så tacka vet jag för internet shopping. Så mysigt att ligga hemma i sängen och kika runt på olika sidor, och när paketet kommer hem skickandes så känns det nästan som julafton.
 
Appropå julafton så börjar det snart bli hög tid att fundera på vad man ska ha på sig. Ja, jag vet! Det är bara oktober ännu. men vipps så står man där några dagar innan jul och nyår och har ingenting att ta på sig. Lika bra att vara ute i god tid.
 
För er som vill ha ett hett tips på en bra internetshop, så ska ni besöka Bubbleroom.se. Där finns allt från badkläder till vinterjackor både till män och kvinnor. En sida som jag oftast brukar beställa ifrån.
 
Denna klänning skulle inte jag tackna nej till att bära på nyårsafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0