Torsdag

Idag har vi varit på "mammaträff" på Tant Anki. Så roligt att träffa andra mammor med barn i samma ålder som en själv :) Vi surrade på som vanligt, åt en god lunch och sedan gick vi på stan och kikade lite i affärer. - Alltid lika trevligt!
 
Senare på eftermiddag/kvällen kom min "granne" och hämtade upp mig, också for vi iväg och fick oss en varsin ansiktsbehandling. Kul med lite vardagslyx :)
 
Men under hela dagen har mina tankar varit hos pappa på sjukhuset. Så skönt att nu på kvällen fått höra att det troligtvis "bara" är en kraftig bihålsinflamation. Krya på dig, min älskade pappa!
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

kram vännen

2013-10-10 @ 23:05:40
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0