Natti Natti

Idag har vi haft fullt upp med att "greja" här hemma. Krille har snickrat på nedervåningen och jag har städat på övervåningen.
 
Här var det tidigare kaos, men efter att hjärtat slitit ut de hemmasnikrade och bågnande lagerhyllorna och snickrat ihop detta hyllsystem blev det ordning och reda. - tack älskade krille för att du "grejar" så som jag vill ha det!
 
Eftersom vi haft fullt upp idag med att flytta runt grejor, städat och haft besök av Franks Farmor, så kände jag ingen större lust till squatsen. Men jag sparkade mig själv i rumpan (ordmässigt så klart) och gjorde mina 75 st. Så nu kan jag stänga mina två små blå med gott samvete för idag.
 
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0