Torsdag

Klockan är 19.30 och Frank ligger i sin säng och har precis somnat. Idag har vi busat, städat lite, skottat snö, varit på affären och haft besök av "mormor". En mysig torsdag helt enkelt.
 
Ikväll kommer även mitt stora hjärta hem. Som jag längtar! Hoppas han kommer snart, för mina ögon håller på att trilla igen. Vill hinna ge honom en puss innan jag somnar :)
 
Frank fick smaka apelsin för första gången. Mums tyckte han det var. Han sög på klyftan som om det vore en av hans nappar.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Nähäää inte alls första gången ;-) Det smakade han sist han var i Sollefteå

2014-01-17 @ 12:15:08
Postat av: Frida

Gott med apelsin. Vi måste ses nått :)

Svar: Ja, när får vi komma på en fika? Ni är välkomna hit också :) "alfons" saknar sin ägare med :) kram
Frida - Gravida Norrlandsjäntan

2014-01-19 @ 21:30:11
URL: http://allgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0