Tresiffrigt

Idag var det etthundra squats som stod på schemat. Efter jag nattat Frank körde jag samtliga med en paus på cirka trettio sekunder efter sextio stycken gjorda, där efter resterande i ett svep.
 
Det går super bra det här! Känns mycket bättre än förra gången jag försökte mig på denna trettiodagarautmaning. 21 days to go, heja heja!
 
Idag var vi bjudna hem till "grannen" på play date och fika. Frank busade på medan lilla Linnea iakttog och skrattade åt varje rörelse han gjorde.
 
Carin hade bakat supergoda maränger och Frank blev bjuden på smörgåsrån, mumsigt!
 
Efter besöker hämtade vi "mormor" och for en sväng på dollar och handlade lite nödvändigheter. - Tack för sällskapet mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0