Alla Hjärtans Dag

Snart är det dags för alla hjärtans dag. Vill du köpa något lite extra speciellt till någon du tycker om, kan jag tipsa om upplevelse.com. Där kan man hitta något för alla. Några exempel är vargsafari,öl-, whisky- och vinprovning, övernattning i sala silvergruva, Hockeymatcher, romantisk ridweekend och mycket mycket mer.
 
 
Jag tycker Alla Hjärtans Dag är en mysig liten högtid på året. Även om jag själv inte tycker att det är så jätteviktigt att man firar just den 14 februari. Sedan är det ju inte fel att ha en liten egen Hjärtans dag lite nu och då bara för att förgylla vardagen lite för sig själv, en vän eller varför inte någon du inte känner.
 
Alla Hjärtans Dag för mig är en dag man firar speciellt tillsammans med sina nära och lära. Kanske ger man en liten present. eller äter en god middag ihop.
 
MEN det är också en dag där vi alla borde tänka lite extra på att vara snäll och trevlig även mot dem vi inte känner. Efter all stress från jul, nyår och att komma igång med det nya året kan det kanske lätt hända att man glömmer hur lite kan betyda så mycket för någon annan. Till exempelt kanske bara genom att säga hej och önska kassörskan en trevlig dag på affären, eller hålla upp dörren till någon som också är på väg in/ut eller varför inte gå fram till någon på stan och berömma personens kläder eller något annat.
 
Jag vill önska alla en trevlig alla hjärtans dag i förskott, och tacka för att just DU kikade in på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0