Liten Uppdatering

Tjeniksen, Nu var det allt för länge sedan jag uppdaterade här. Har haft fullt upp och nu borde jag egentligen ligga och sova istället för att skriva här.

Nu är det inte långt kvar till studenten! 8 dagar, kan ni förstå?! Mösspåtagningen 27/5 var hur rolig som helst. Jag spenderade dagen först tillsammans med min klass för att öva på vår dans och äta lunch ihop. Sedan begav vi oss till Hedbergska och hämtade upp var sin bllong. Sedan bar det vidare av till torget där vi tillsammans med resten av alla Sundsvalls och Timrås studenter firade vår mösspåtagning och släppte iväg våra ballonger. Nog är detta inte bra för naturen, men jag må säga att det var vackert.


http://www.sr.se/vasternorrland/nyheter/artikel.asp?artikel=2863509

Kvällen spenderade jag tillsammans med Bea. Ska nog inte säga så mycket om vår fina middag, men mätta blev vi. Sedan bar det av till Stadshuset där vi mötte upp våra klasskamrater och lite andra vänner. En väldigt trevlig kväll må jag säga!

Dagen efter hade Sundsvalls Cheerleaders våravslutning i Hantverksparken. Vi drog in en hel del pengar :)

Helgen spenderade jag med jobb, jobb och åter jobb. Tråkigt att det alltid ska vara så fint väder då jag jobbar :(

Har tillbringat många dagar med lillhjärtat och jag må säga att hon växer så det knakar. Nästan lite svårt att förstå hur liten hon har varit.

Sedan har jag en glad nyhet att berätta. Jag har gått vidare till semifinalen i Miss Universe Sweden som kommer att äga rum nu till helgen i Södertälje :)

Nu ska jag ta och natta, så jag orkar med morgondagen med både dans, fotografering, redigering, och jobb på ICA.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0