Helgen

Godmorgon!

I fredags efter jobbet var jag en sväng i gallerian för att se om jag kunde hitta någon till present till brors tjej. Efter det mötte jag upp Älsklingen och Åberg på olearys för lite mat. Efter vi ätit upp och suttit och surrat ett tag, så lämnade jag grabbarna för att gå hem och sova. Var så otroligt trött och skulle upp och jobba på NK dan efter.

Lördagen spenderades som sagt på NK. Märktes att det var helg innan löning. Mycket folk, men många som enbart skulle prova ut storlekar för att senare komma tillbaka igen. Efter jobbet åkte jag hem och hade lördagsmys med grabbarna. Mina två blå orkade dock inte hålla sig öppna särskilt länge.. Så jag svek även där. Men så kan det var
efter 6 dagars jobb i sträck.

Igår tog jag och Älsklingen en sväng runt sthlm för att kolla in gräset på andra sidan. Och jag måste nog säga att det var inte nå grönare. Där emot hitta vi ett fint ställe fullt av radhus och hus, som vi kanske i framtiden vill flytta till :)

Ja.. Det var helgen det. Nu ska jag jobba måndag-onsdag och sedan bär det av till Sundsvall :) Ska bli kul att trätta familjen och vännerna igen. På torsdag och fredag har jag bokat lillmyran som ska få vara med moster :) MYYYSSS!!

Hoppas ni alla får en bra dag, trots det dystra regniga vädret ute. Nu är det höst, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Desirée

ååh! radhus vart då någonstans? :D

2011-08-25 @ 14:36:30
URL: http://desfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0