Januari

Hejsan!

Det blev inte många blogginlägg för min del under december månad. Jag hade fullt upp med jobb. 24 dagars jobb och 18,5 timmar övertid. Men inte klaga jag för det. Jag tycker det är kul att jobba, och jag hann ju med allt som skulle göras förutom att blogga då.

Jag hade en underbar jul. Jag trodde den skulle bli väldigt stressig med tanken på att vi skulle hinna med tre ställen på självaste julafton. Men jag tyckte vi löste det väldigt bra. Först min familj i Sundsvall, och sedan åkte vi till Solle för att hälsa på Kristians pappa och sedan mamma.... Och Julklappar fick vi massor av. Trodde aldrig det skulle ta slut när vi satt där och slet upp alla paketen. TUSEN TACK ÄNNU EN GÄNG ALLESAMMANS!!!

Sen på söndagen bar det iväg hem till Stockholm igen för att jobba några dagar innan ledighet för nyår som firades i Åre. Super fin stuga hade vi, och underbart sällskap! Blev en dag i backen och massvis med bastande också :)

Nu är det nytt år med nya möjligheter och folk är fyllda med nyårslöften som de flesta inte kan hålla. Haha, nu ska jag inte vara pessimistisk. Lycka till allesammans med era nyårslöften!!

Strax innan jul tror jag det vad, så skickade jag och Kristian in en varsin anmälan till Big Brother för att tävla om vem de skulle höra av sig till. Och igår så ringde det på min telefon, så tydligen vann jag. Men vad jag vann vet jag inte riktigt.... Och svar nej, jag ville inte vara med!

Tjolahopp, nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma på min lediga dag. Så mycket som borde göras här så det är lite svårt att veta var jag ska börja. Jag har iaf diskat och installerat nya micron här på förmiddagen.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Ja. Jag ringde till mamma och pappa din igår men ingen var hemma. :/ Får göra ett nytt försök :)

Kram

2011-01-09 @ 11:37:28
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

tack tack. Ska kolla om dom är hemma imorgon :)

Kram

2011-01-12 @ 17:00:04
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0