Bröllopsklänning

Idag har vi spenderat dagen med att prova ut en brudklänning och underkläder till syster och tärnklänningar till mig och Theres. Det är rent utsagt en djungel med tyger, spetts, former, stenar och paljetter. Tur syster vet vad hon vill ha!
 
 
Igår pajade min laddare till mobilen, där av kunde jag inte uppdatera bloggen. Men jag gjorde 155 squats på förmiddagen + promenad med Frank och sedan ett riktigt "fyspass" med att dra en trasig resväska utan handtag genom Stockholm. Nu vet jag varför krille lät mig packa i den väskan....hehe!
 
 
Efter en lång dag på stan, var vi välförtjänta en god middag.
 
Nu är vi tillbaka i lägenheten. 160 st squats är gjorda och nu har vi mys framför tven med lite gotta.
 
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0