Karolinska Universitetssjukhuset Solna

 
Karolinska Universitetssjukhuset Solna
 
I somras åkte jag in akut för smärtor i ryggslut och mage samt hög feber. Trotts att varken blodprov, undersökning av mage, urinprov med mera ej visade något gav läkarna ej upp. De gick igenom kroppen grundligt och skickade ej hem mig förrän dom kommit fram till vad det var. Till sist upptäcktes hallsfluss som slagit ut hela kroppen. Jag hade så ont i ryggslut och mage, att jag själv inte känt av halsen. Inte nog med att personalen är duktiga på sitt jobb, så är dom även väldigt trevliga!

Bästa sjukvård jag varit med om!
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0