Helgen

Igår (Fredag) var jag och hjärtat och åt på Bite line. Supermysigt och gott :)
 
 
Idag (lördag) har jag varit ute hos min syster och hälsat på. Blev bjuden på golunch bestående av en god pastasås med bacon och broccoli.
 
Jag måste ha världens sötaste systerdotter! När hon blir glad eller ska berätta om något hon är glad/stolt över så hoppar hon alltid jämnfota samtidigt. Hon kom till mig och sa "Moster, idag är det lördag, idag kommer min pappa hem!". Hon hoppa jämnfota så hon blev alldeles andfådd samtidigt som hon nästan började gråta av lycka. Min underbara lilla prinsessMyra! 
 
Senare när hon och jag satt och tittade på barnprogram som handlade om bästa kompisar, så frågade jag vem hennes bästis var. "Det är du, moster" svara hon och gav mig en kram. Blev alldeles varm inombords. Vad denna lilla flicka är go!
 
 
Efter besöket hos syster åkte jag hem och åt middag med Krille och hans killkompisar. Medan dom ockuperade soffan, intog jag viloläge i sängen med lite gotta framför datorn. Mig går det ingen nöd på med andra ord :) Har spånat på lite gardiner osv till huset och snurrat runt på facebook.
 
 
Imorgon ska jag träffa Amanda :) Blir kanske en prommenad om det inte är allt för kallt ute.
 
Men nu slår snart mina två blå igen. Så, nattinatti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0