Helgen!

I lördags hade vi ett litet grillkallas här hemma för mig, hjärtat och syster som fyllt år.
 
Vi grillade och badade tunna och hade det mysigt. Tuse tack för de fina presenterna vi fick!
 
Tackar min facebooknörd-mamma för bilderna ;)
 
Måste bara få berömma min stora älskling inför er. Tycker han är så otroligt duktig! På veckorna sliter han hårt på jobbet sitt och på helgerna jobbar han på huset :) nu i helgen har han rengjort badtunnan, börjat bygga staket till mitt lilla jordgubbsland, kapa ved av träder han och Joel fällde förra helgen och satt upp lister i sovrummet :) visst hjälper jag också till och har små egna projekt - men nu pratar "vi" om min stora älskling. Han är bäst!
 
 
Nu på kvällskvisten medan hjärtat for på träning, tog jag och lilla hjärtat en kort promenad på 20 min. Så skönt i det härliga vädret!
 
 
Nu ska vi mysa lite innan läggdags. Hoppas ni haft en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0