"Imorgon"

Det där med "imorgon" vet jag inte vart det tog vägen. Åkte iaf till Birsta med syster och inhandlade en ny hylla till sovrummet och lite krimskrams att ställa på den. Sedan brassa vi till ICA och inhandlade nya skor, haha har letat överallt efter ett par nya danskor, och var hittar man dem bästa? ICA! Sedan köpte vi det vi åkte dit för, tacos!
Åkte hem, syster bytte hylla i mitt sovrum medan jag lagade mat och surrade med Johanna.

Nyäten och till fixad skjutsade syster bort mig till Cicki på "förförfest", som jag fick klart för mig att det hette av dem som var där. Sedan drog vi vidare till den så kallade förfesten där vi blev kvar väldigt länge.

Vart en liten snabbis ner på stan. Måste säga att jag HATAR kladdiga killar som är och hänger på en. Tack, nu förstår jag alla killar vad ni menar med klängiga tjejer. Man får sälsskräck!

En baddare på Nintendo Wii, och jag lovar att jag inte spelat det förut!

Söndag:

Ja du, inte mycket här... Somnade på soffan efter att tagit en skön dusch och ätit. Skulle åkt och hälsat på Erika, men så blev det tydligen inte.
Vaknade sedan och kunde inte somna om igen, så du steg jag upp och satt mig och pluggade lite... Så duktig jag var!

Måndag:

Sov länge... Gu så skönt det hade varit om folk inte ringt och terrat mig på telefonen under min lediga dag!
Var på Gyllene Måsen (Donken) med Erik, och åkte sedan hem till hans föräldrar och matade deras fiskar. Vilka bamsingar dom hade, och stora pussmunnar hade de också.
Efter att suttit där och surrat en hel del så skjutsade jag hem Erik och åkte sedan hem och gjorde det som man sk göra på sina lediga dagar om det inte finn något bättre, sova :P Sov någon timme och sedan ringde Johanna och ville komma och surra lite. Lagade till min stora häpnad mat till mig själv också. Det är så tråkigt att göra det till sig själv. Jag lagar gärna mat, men då vill jag att någon annan också äter den.

Tisdag:

Öppnade på jobbet.. Fy vad jag inte gillar att göra det. Hör inte väckarklockan på morgonen, och sedan vaknar man av ett ryck och upptäcker att man måste åka om fem min typ. Justja, apropå ryck och vakna. I måndags vaknade jag på morgonen av att jag skallade mig själv i väggen. FYYYYY! Dåligt rädd och förvänad man blev när man vaknade av en smäll i ansiktet. Tyckte det gjorde väldigt ont i ögonbrynet, men sedan visade det sig att jag slagit näsan så hårt att den blev blå. Ops, nu blir det att sova med bebis skydd för min del.

Åkte hem efter jobbet och diskade och städade lite. Guuu så duktig jag är :) Sedan åkte jag hem till syster och åt tacopajmed mamma, pappa och Marcus och Linda. Trevliga nyheter och pajen var väldigt god.

Åkte sedan hem och pluggade och surrade i telefon som vanligt med Peter. Får jag en hjärntumör så är det ditt fel, så mycket som vi pratar! ;)

Onsdag:

Öppnade denna dag med. Huva, denna dag var jag trött. ville bara hem och sova när jag slutade, men så hade jag ju bestämt med mamma att vi skulle åka till Birsta hon och jag. Så det blev bara en snabbis hem och byta kläder... Men inte hängde jag läpp för det, hade trevligt med mamma jag :)
Kollade på nya köksluckor till mig, och hittade en riktig fin en. Men då var det slut på vara, och inte skulle det komma några nya av den sorten :(    Får leta vidare, eller köpa den nya varianten av den som jag kollade på. Det kommer iaf bli blanka svarta luckor. Någon som vet några kanske? Sedan tänkte jag ha vit bänkskiva och måla kylen och frysen med griffelfärg. Det kommer bli riktigt snyggt tror jag :)

Torsdag:
 
Det är idag det... Började 10.00 på jobbet. När jag vaknade imorse så ville jag bara dra täcke över huvudet och hoppas på att de ringde från jobbet och sa att jag inte behövde jobba idag för att det tyckte att jag skulle vara hemma och sova. Mådde inte alls bra. Kändes som feber och förkylning och allt jag kunde komma på som stoppas under kategorin "Sjuk". Men jag klev upp ändå och åkte på jobbet och kämpade mig igenom dagen. Åkte sedan hem, åt mat, dammsög och sedan kom en tjej och skulle kolla på grannlägenheten som jag fick visa upp för henne.
Efter att hon åkt så dröjde det inte länge förrän danstjejerna dök upp, och vi skulle ha ett möte om hösten. De gamla vanliga tjejerna som alltid ställer och och kommer var det. Lite blev det sagt och nu hoppas vi även på att allt blir gjort efter våra mål och önskningar.

Hmm, ja du. sista minuten bruden som fortfarande inte packat klart inför lägret i Uppsala under helgen. Måste nog krypa ner i säng nu och sova bort min huvudvärk och alla tankar på att jag kanske håller på att bli sjuk, så får jag packa färdigt imorgon bitti. Uffa, min buss går 6.29 som jag måste ta ner till navet.

Sussilull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0