Fredag/Lördag

Imorse när jag vaknade så fick jag frukost på sängen, och när jag klev upp så var min lägenhet städad :) Ooh, vilken dag om man bortser från snuvan och illamåendet jag hade imorse. Inte bakis, tror nog jag bara var hungrig för det gick över efter frukosten.

Kicki var klantig som vanligt imorse, men jag ska inte berätta vad hon gjorde, för då blir hon sur ;) Men jag ska tacka henne för frukosten och städningen!

Brassade sedan in till Birsta och köpte massa godis, helt onödigt men billigt! 19 kr för ett kg. Sedan köpte jag en julkapp till Mia, letade efter skor utan resultat och provade en hej drös med byxor.

Sedan åkte vi hem till mamma och pappa, och där var morfar och Ulla på besök :) Roligt att träffa dem igen, synd bara att de inte kunde komma på julafton!

Ikväll så var det meningen att jag skulle jobba, men det blev uppskjutet och en liten färd hem till min syster och hennes pojkvän blev det istället. Låg mest på soffan och sov. Så förbannat jobbigt att vara förkyld!

Imorgon så kommer favoritkillen till Sundsvall igen, och måndag är inbokad för en heldag med honom och Kicki. Lilla Timothy, världens goaste brorson!





Igår hade jag ännu en gång en trevlig kväll med min kära vän kicki. Tyvärr så tog batteriet i kameran slut, så det blev inga bilder.

Jag jobbade till 20.30 denna kväll. Åkte hem och fann kicki och min syster i mina föräldrars kök i full akt med att laga tacos. Mumma vad gott det blev! Efter en trevlig middag blev det en drink och julklappsöppning. Fick en otroligt fin väska av kicki samt en bacardi flaska :)

Senare så gick vi hem till mig, och fick besök av Mattias och två kompisar till honom. Blev lite twister och charadspel. Efter det vankades det utgång. Vi blev skjutsade ner till stan, och mitt i allt detta så fann vi två juniorer på dansen hängandes ut genom fönstret. Vi kilade upp till dem en snabbis och sedan blev det Olearys, som vanligt ;)

Hade en riktigt trevlig kväll, och ännu bättre blev den då jag fick träffa Erik efter att inte sett honom på år och dagar. Imorgon så ska jag i alla fall få träffa honom igen och hans super söta hund :)

Nu blir det sängen, som jag skulle ha legat i för länge sedan!

Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0