Kors i taket

Tjeniksen! Känns som om vändningen är på väg, men jag vet inte om jag vågar fastslå något för då får jag väl ett bakslag?

Datorn är nu igång igen, och redovisningen är gjord. Har även hunnit med ett samhällsprov, som kändes helt okej. Nu väntar bara betygsättningen.

Nya häftiga lyft på träningen, bilder kommer när jag fått dem!

En utbildningskurs till cheerleadingen är nu på G, ska bara ringa och anmäla.

Till helgen blir det jobb lördag och söndag. Fredag kväll är planerat att fira Marcus på, men vi få se hur det blir. Nu är det inte allt för långt kvar innan bebisen kommer :)

Kors i taket vad kort inlägget blev!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken bebis? :O

2009-03-20 @ 00:06:13
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Vendela

det är nog många tjejer som gillar bakslag? bara dom inte är för hårda

2009-03-20 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0