Busig liten myra

Gokväll!

Nu har det blivit mycket jobb på sista tiden. Men jag klagar verkligen inte!! Tycker det är superkul :) Hoppade in och jobbade extra i lördags på NK. Fick även springa över dit efter passet på Norrlandsgatan idag, för att byta av en kollega och stänga butiken :) Ska även jobba denna helg, så det blir ingen Sundsvall till helgen.

Ev. så åker jag med Krille till Sundsvall nästa helg. Längtar hem till familjen! Prata med syster min igår på telefon, och lillmyran stod bredvid henne och skrek "JAG VILL ÅKA TILL MOSTER NU!!!". Hon är ju för söt!!

Mamma min berätta att lillmyran hade varit och hälsat på dem, och hoppat upp på deras släpvagn och hoppat på den som om det vore en studsmatta. Då hade mamma ropat "Men Teomina, vem har lovat dig att hoppa där??!" Och Lillmyran hade svarat "Det har jag gjort!". Haha, kaxiga lilla unge, men man kan ju inget annat en le :)


Nu ropar min kudde på mig, dags att slå igen dom två blå.

Imorgon blir det jobb igen, JIPPI!!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad myran är söt :)

2011-08-20 @ 20:34:47
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0