I-landsproblem

Ja, det kan man nog kalla det för. Funderar fram och tillbaka vad vi ska ha för färger i nya lägenheten. Väggar med mera är vita i hela lägenheten så det kommer vara ljust och fint. Men frågan är vad vi ska dekorera med för färger?? Haha, ja kalla mig tokig men jag tycker detta är viktigt! Jag vill gärna ha svart och vitt och sedan en färgstark färg att piffa till med. Men jag vill gärna ha samma färger i alla rum, så allt flyter samman. Just nu står det mellan grönt och lila. Lila har vi massvis med saker i nu, så det vore lättast att ta men det vore kul att byta färger och köpa nya saker................. ÅTERKOMMER.


32 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Färger är viktigt! Funderat på fondväggar? Då blir det inte bara vitt. Grönt är jättefint... Kolla in Nathalies blogg. Hon har mycket grönt i sin lägenhet. Det ser supersnyggt ut... http://nathaliefalt.blogg.se/

2011-01-25 @ 15:05:02
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0