Torsdag

Hallå!

Den där härliga och pigga känslan jag vaknade med i måndags höll inte i sig allt för länge. Efter jag fått i mig lite lunch började jag må tvär dåligt och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Det slutade med att allt kom upp, och mer detaljer tänker jag inte gå in på. Sista vändan var runt tolv på måndag natt, så det har iaf gått över 48 timmar nu. Tack och lov för avslagen coca-cola säger jag bara!!!

Jag hann iaf med en hel del här hemma innan jag började må dåligt, och idag tänkte jag försöka mig på resten och ev en sväng till gallerian. Få se om jag orkar bara. Har inte kunnat äta så mycket nu de senaste dagarna, så jag har ingen större energi. Men det vore skönt att få komma ut i det härliga vårvädret en sväng. Idag är det strålande sol och blå himmel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0